- Älskar denna känsla

 Mörkret börjar skymta, lika så mina trötta ögon. En dag med full rulle börjar lida mot sitt slut. Jag har hunnit med att baka en drös med kakor, ett svettigt benpass och middag med familjen på chilli namnam. Lyckan i kroppen jag hade imorse har suttit kvar och jag är fortfarande otroligt lycklig. Speciellet efter en träffa på gymmet med ett härligt gäng. Däremot börjar det bli dags att krypa ned under täcket för imorogn väntas en låååång dag. Kramis och godnatt. ♥
 Benpasset:
6set Knäböj upp till 50kg
4set Frontsquat upp till 30kg
4set Snea utfall i smithen
4 superset: Sittande + liggande bencurl
3 superset: sumosquats på bänk med kettlebell + utfallssteg med viktplatta över huvudet.
 
Precis innan jag drog till gymmet var jag så fruktansvärt trött och omotiverad, men tusan vad glad jag är över att jag åkte dit. Grym kontakt, extremt mycket svett och nästan lite tårar. Vid ett tillfälle la jag mig ned eftersom att jag inte kunde stå, haha.
Efter att ha slutat med knäböj några månader har jag nu börjat ta tag i det igen. Det känns riktigt bra och tekniken har vatit med mig på senare tid, yey. Jag ökar vikterna sakta och försiktigt för att inte sabba något, men jag tror att jag snart är uppe i 70kg igen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback