- Starta veckan på ett bra sätt

Godmorgon mina kära läsare, vad kul att ni nya också har hittat hit!
Måndagmorgon idag, skönt med en "ny start". Förra veckan blev det kanske lite mycket träning och lite för lite vila, men det ska jag ändra på denna vecka och även ge 110% i allt jag gör. Så motiverad och taggad. Är ni också det?
Genom att vakna i famnen hos Albin och sedan gå ut på en pw på 5km, med en pojkvän som frivillig följer med - har jag startat min vecka på bästa sätt. Har precis avslutat en mysfrulle tillsammans med honom. Min frukost beståd utav två glutenfria knäckemackor med kalkon på, grönt-te och havregrynsgröt toppat med päron, hallon, jordnötssmör och kanel. En helt perfekt kombo som bara smälter i munnen. 
 
Har nu en skoldag framför mig, dock bara tre korta lektioner och sedan slutar jag 13.15.Ska plugga lite och sedan bocka av ett överkroppspass med Albin. Vi har aldrig styrketränat tillsammans, så det kommer bli jättekul, dock så får vi se hur det går med tanke på min grova träningsvärk i magen, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback