- Smoothietime and friday

Åh fredagmorgon, äntligen. Sov som en stock inatt och vaknade pigg samt utvilad. Var dock väldigt hungrig så gick fort ned för att göra frukost. Idag blev det en galet god smoothie, annorlunda smak men jag älskar den. Två knäckemackor, en med keso och en med skinka. Var inte riktigt mätt efter det så blev även lite kvarg med bär och mandelsmör, såååååå gott!
 
Nu väntas en skoldag fram till 14.05 med fyra lektioner, det är dock korta lektioner, så det går fort. Sedan är planerna oklara. Antingen träffar jag Albin en snabbis och sedan går till gymmet eller så drar jag direkt till gymmet för att köra ben. Såååå löjligt taggad då jag tror att jag har fått ihop ett grymt pass. Men det återstår att se.
Vad gör ni idag? 
Smoothie:
1 mogen banan
1/2 avokado
2dl mandelmjölk
100g hallon
1 äggvita
 
- Mixa allt och tillsätt lite vatten om den inte är tillräcklig lös.


Skulle du vilja dela med dig av ditt benpass som du körde idag? Behöver lite inspiration till ett benpass!! :)

Svar: Höll precis på med inlägget när du kommenterade, så nu finns det uppe :D
Emilija Romaite

2015-01-30 // 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback