- Sleepover på skolan

Hej bloggisen, ville bara kika in och visa att jag lever!
Har haft en kort men seg dag i skolan. Dock startade jag dagen på gymmet med mage+rygg som stod på schemat. Har fortfarande träningsvärk i både mage och rygg sedan i lördags, så bestämde mig för att köra lägre vikt på marklyft men öka repsen. De andra övningarna körde jag på medelvikt, så att jag klarade 12 reps precis. Men mer om passet får ni läsa imorgon. 
 
För nu ska jag tillbaka till skolan, det är nämligen så att min klass ska ha en "sleepover", hur mys är inte det? 
Men av den anledningen att jag knappt sovit något de två senaste nätterna pga. mensvärk bestämde jag mig för att bara vara med på kvällen. Vi ska äta tillsammans, leka lekar och bara umgås. Det blir nog supermys, vad har ni för er idag?


Hur äter du en vanlig vardag? Så som frukost, mellis, lunch osv. Äter du alltid skollunchen och använder du aminosyror, proteinpulver för att maxa din träning och inte riskera muskelnedbrytning?
Tack för en inspirerande blogg! :)

2015-01-12 // 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback