- Pappi är nu 42år!

Idag fyller min fina pappa hela 42år. Så efter en dag med fyra lektioner i skolan och ett hyfsat bra benpass på gymmet, firade jag och mina syskon honom med presenter och middag på Rhodos. Var supermysig och vi satt där i två timmar, pratade, skrattade och åt. 
Har nu hunnit prata med mamma och käkat nötter tillsammans med henne. Spelat lite piano och flyttat lite kartonger. Imorgon flyttar vi, så inatt är sista natten här i lägenheten. Det känns lite pirrigt och spännande, men lite tråkigt att lämna lägenheter, seperationsångest, haha. Men Albin kommer hit och sover, då han ska hjälpa till imorgon och vi börjar redan klockan 9.00.
Nu ska jag gosa med Albin. Ta hand om er och ha en toppenkväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback