- Mys framför plugg

Stressen över plugget gjorde så att jag inte kunde sova längre än till 7.00, gick upp åt lite frukost och sitter nu här och myser med te från Pukka framför plugget. Egentligen är det inte så mycket, men jag vill få det klart. Om några timmar ska jag vandra bort till gymmet för att möta upp Ilze, idag är det absen som ska mördas följt av ett danspass. Först var tanken att vi skulle gå på bodypump men jag klarar inte det idag, inte med den brutala träningsvärken i benen. Andra tanken var att jag skulle gå på Jasmins första box-pass, men kände att jag ville umgås med Ilze, då vi inte ses så ofta nuförtiden. 
 
Hoppas att ni har sovit ut idag och har roliga planer framför er. Glöm inte att le, visa att ni äger och ge inte upp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback