- Kvalitétstid tillsammans med bror och pappi

Godkväll alla fina! Hur har ni det?
Var en sväng förbi bensinmacken med pappa för att göra en liten service. Lärde mig om de olika vätskorna som kan vara bra att veta. Nu när vi kom hem skar vi upp lite frukt, ställde fram nötter och de hälsosamma samt supergoda chokladbollarna jag gjorde tidigare. Spelade lite kort och pratade, spenderade helt enkelt kvalitetstid tillsammans med pappa och bror.
 
Något som är lite komiskt är att jag har sett "Så kom Emilija, 16, ur sitt träningsmissbruk." vart jag än gått. Känd för en dag liksom, det är ju lite kul ändå. Nej, men haha. Låter dock otroligt dramatiskt.
Ska fixa lite mail och sedan krypa ned under täcket. Imorgon väntas ett magpass på gymmet och sedan hem till mamma. Godnatt.

Fick ena av min kompis


Så mysigt!

2015-01-17 // 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback