- Härliga lördag som inte startade som planerat.

 
Godmorgon finaste ni, har ni sovit gott? Drömt något ballt?
Jag har gjort de båda ovanstående, dock kommer jag inte ihåg drömmen. Hade tänkt att gå ut på en pw, men eftersom att jag ställt klockan, så sa mamma ifrån. Istället satt jag och åt frukost tillsammans med henne, mys.
Har även hunnit med att skriva en behovsblanket till min (?) nya pt, ska träffa henne så snart som möjligt. Spanskan har jag också bockat av en del på. Känns riktigt skönt, och jag är så otroligt inställt på att klara denna äckelkurs.
 
Slut om det. Strax ska jag dra på min mina träningskläder och vandra bort mot gymmet. Jag ska nämligen träna tillsammans med fina Erica idag. Läser ni hennes blogg? Det borde ni. Vi ska iallafall köra ett "lekpass" med b.la chins och pullups. Taggar till nu.


» Ellen

Vad är det du har på tallriken? :)

Svar: Det är helt vanlig havregrynsgröt med persimon, jordnötssmör och russin :)
Emilija Romaite

2015-01-10 // 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback