- Bye 2014 and hello 2015

Hur många ligger just nu bakis och inte orkar göra något speciellt? Upp med en hand. Jag skulle väl räcka upp handen lite halvt, jag drack ingen alkohol igår men av någon anledning mår jag sämre än de som faktiskt drack. Konstigt men sant, anledningen är nog att jag inte har sovit och ätit tillräckligt det senaste dygnet.
 
Gårdagen spenderades hemma hos Oskar, mitt ute i skogen med massa folk, b.la Ilze och Albin. Åt potatisgratäng och spelade spel, pratade och skrattade. Vid 12-slaget gick vi ut för att tända raketer och smällare. Fick även för första gången i mitt liv en nyårskyss och kramade även min bästa vän direkt efter. Alltså fick jag ett otroligt bra avslut på 2014 och en riktgit bra början på 2015. 
 
Har förövrigt träningsvärk i hela kroppen, speciellt i benen efter gårdagens benpass. Skrev en kommentar på instagram för några dagar sedan att jag aldrig får en riktigt grov träningsvärk. Men idag mina kära vänner, idag svär jag så fort jag behöver röra på benen, haha. Känner mig riktigt motiverad och taggad inför mina planer detta år, är ni med? Nu kör vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback