- 6 månader med min fina

Dagarna flyger verkligen förbi jättefort, hinner inte ens med. Det har redan gått två dagar denna vecka och januari är snart slut. Efter en ganska ohändelserik dag i skolan planerade jag och Elin att besöka Jolin på sjukhuset. När vi kom dit fick vi dock reda på att hon var utskriver. Lite smått fail sådär, men det är ju tanken som räknas. Haha.
Spenderade några timmar hemma hos Albin, tittade på en av de nya beck-filmerna och bara myste lite.
 
Har nu precis ätit en gudomlig middag. "Fast food in a healthy way" eller vad man ska kalla det. Kokade upp bulgur och skar lite grönsaker. Tog en fryst laxbit, kryddade lite och ställde sedan in i micron på högsta effekt i 5-7 minuter. Sedan var det klart. Ett riktigt hett tips ifall ni är hungriga och vill ha mat snabbt. Som efterätt blev det lite ananas, frön, dadlar oc hmandlar. Varför inte liksom?
 
Känner mig lite seg i kroppen, så ska svara på lite kommentarer som trillat in och sedan lägga mig och läsa lite. Har ni haft det idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback