- två av tre planer ä klara

Dagens två av tre planer är avklarade. Började med två timmars skidlektion för 3-5åringar. Kan lova er att det var mycket jobbigare än vad jag trott från början. Fånga, putta, springa och hjälpa de små, när jag själv hade pjäxor på. Däremot så var det väldigt kul och barnen var så gulliga. Som ett plus har jag fått mig ett konditionspass. Mamma var så snäll och kom för att hämta mig i backen. Kan ni gissa vad hon hade med sig? Paleovåfflor. Åh, vad gott det satt i magen som lunch.
 
Jag fick också köra till apoteket för att hämta ut en salva mot mina utslag. Fick prova att köra i en svår korsning, men det gick väl helt ok. Något motorstopp eller två, men vad gör det?Nu ska jag vila lite. Ladda upp batterierna och sedan ta mig till gymmet för ett pass tillsammans med Felicia.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback