- Rosa är en fin färg

Hela dagen har varit upp- och -ned. Humörsvängningar delxu typ, men ni tjejer kanske förstår? Passet jag var på, var utöver det vanliga. Det var så otroligt jobbigt och jag själv var en stor vattenpöl efter. Humöret var på topp och adrenalinet bara pumpade. Riktigt bra pass helt enkelt. Satt kvar med nästan alla deltagare efter passet och bara pratade, stretchade och provade på aeirobicyoga, aldrig gjort tidigare men riktigt kul! Personerna var otroligt härliga och hade mycket att säga.
 
Just nu ligger jag i min säng och kan inte bestämma mig om jag ska stanna hemma eller gå för att träffa lite kompisar. Känner mig ganska instabil så kanske inte är det roligaste personen att vara med för tillfället. Men vi får se. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback