- Mysfrukost denna lördagsmorgon

Efter skolan igår fick jag till ett grymt magpass + 35 minuters kondition. Åt en middag tillsammans med hela familjen och fortsatte sedan kvällen hemma hos Ilze med massa prat, saknat den tjejen. Albin följde med mig hem efter det och så somnade runt 23.30. Som alla andra gånger klarade jag inte av att sova längre än till 8.30 imorse, så jag gick upp och fixade i ordning lite frukost som vi nu har ätit framför en otroligt bra film.
 
Till mig själv fixade jag kvargplättar med sharon, hallon och lite mango. Konsistensen blev lite lös idag men de blev riktigt goda. Ska pussas och kramas lite med Albin nu och sedan gå på ett box-pass runt 14.00. Älskar det passet, det är så otroligt kul och grym träning!
Kvargplättarna:
30g glutenfria havregryn
50g naturellkvarg
2 äggvitor / 2/3dl äggvitor
1,5tsk psylliumfrön
 
- Blanda alla ingredienser, smeten ska vara lite tjockare än vanlig pannkakassmet.
- Stek på medelvärme och servera med frukt och bär.
 


Vilken härlig frukost!

2015-02-08 // 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback