- Members Club

Hela dagen har jag endast ätit och ätit lite till. Nej, men det känns nästan som det. Har för det mesta tagit det lugnt, umgåtts lite med både Albin och Ilze. Hjälpte Jörgen med maten, spelade piano och spenderade lite tid med mamma. Just nu sitter jag i sängen och klickar runt på olika sidor. Klickade mig in på aftonbladet och råkade starta en video "Mebers Club" som jag sitter och lyssnar på samtidigt som jag käkar lite ananas (så gott <33).
 
Känner mig nu utvilad, en välbehövlig vilodag helt enkelt. Imorgon väntas brunchbuffé på Ikea, lite vandring i Lindköpings gallerior och ett ryggpass tillsammans med Johanna. Längtar och taggar till lite till. Godnatt! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback