- Kanske lite för aktiv dag.

När jag nu sitter och tänker tillbaka på dagen, inser jag att det kanske var lite för mycket. Men trots ett grymt ryggpass, en rolig innebandytunering och ett härligt GRIT-testpass, sitter jag nu i min säng och är relativt pigg. Lite konstigt faktiskt men det visar sig att Nooco faktiskt hjälper. Har precis tittat på ett avnitt av pretty little liars och ska gå igenom matten en sista gång. Imorgon är det prov som gäller. 
 
Imorgon är det fullsäckat schema. Skola, ett mag-pass, lite ärenden på stan, hem, åka upp till Stockholm och titta på Fifty Shades Of Grey med favoriterna på bilderna. Ser så mycket fram emot filmen, har höga förväntningar - tyvärr, haha. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback