- Idag är en bra da' för jag e gla'

Hej på er finisar. Hoppas att ni har samma energi och glädje i kroppen som jag. Började skoldagen med att jag blev godkänd på första delen av spanskan, fick till och med D på hörförståelsen. Fattar ni chocken samt glädjen, då jag kände att det gick rent ut sagt skitdåligt igår?
 
Efter skolan var det dags för ett efterlängtat benpass tillsammans med härliga Veronica. Fick, om ens möjligt, ännu mer positiv energi av henne. Antecknade varken set, reps eller vikterna idag då jag kände att det inte behövdes. Ville bara köra och umgås. I början kändes fortfarande träningsvärken otroligt mycket, men det la sig sedan. Provade några nya övningar och hade allmänt kul. Fick också väldigt bra kontakt, så det är skojsi. Nu är jag helt slut i benen och får antagligen gå med träningsvärk i några dagar till. Däremot så är det en skön känsla som jag samtidigt hatar.
Passet bestod utav:
Höftlyft i smith
Knäböj (fler set än vad jag vanligen brukar köra)
Bulgarian Squat
Benlyft åt sidan i cable
Höftlyft
Avlsutade med 10-15 minuters stretch. Pluspoäng till oss helt klart!
 
Veronica driver också en blogg. Otroligt bra, som jag följer varje dag. Är ni intresserade? Klicka → HÄR!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback