- åh vad jag har saknat er

Godmorgon kompisar! 
Vet ni vad jag gjorde igår? Jag avslutade kvällen med taco- och mello-mys tillsammans med vårt lilla gäng. Åh vad jag har saknat att umgås med dem. Blev inte så mycket mello-tittande men en massa snack och skratt. Kände också att jag var sugen på choklad, så jag åt choklad och lakris. Fan vad gott det var! 

Idag slog jag upp ögonen 9.30, otroligt va? Vaknade upp bredvid Albin och insåg att jag har värsta träningsvärken i hela överkroppen. Alltså det är helt sjukt vad passet tog igår. Det är dock bara kul då det gör mig galet motiverad! 
Nu ska jag vänta en stund för att sedan väcka Albin så att vi kan äta frukost. 


Mumsigt :D

2015-02-22 // 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback