- Snälla bli min

Strosar runt, lyssnar på Maggio och dricker klunk efter klunk av mitt citronvatten. Idag är det vilodag, det känns som att det var länge sedan men varje kroppsdel ömmar av träningsvärk så det kanske är bra. Skönt att rutinera är tillbaka igen, så att jag lättare kan hålla koll på träning/vila. Frukosten har precis landat i min mage. Kände för att variera mig lite och därför blev det proteinpannakor från Femimal. Toppade detta med 1/2 banan, hallon, kokosflingor och frysta vindruvor. På sidan av blev det även ett knäckebröd med kokat ägg. Till sist: några skivor färsk annans för att hjälpa till matsmältningen. Vad har ni smaskat på denna morgon? Är ni uppladdade inför dagen? Jag är, veckans längsta skoldag - nu kör vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback