- Skönt att lägga sig i sängen

Sitter just nu i min säng, nyduschad efter ett väldigt bra men sent axel+bröst-pass. Det har varit full rulle hela dagen. Fyra lektioner i skolan, till jobbet för att göra 130 goodiebags och sedan hem för att äta två portioner köttfärs med fullkornspasta, så att jag laddade upp ordentligt inför passet. Trots detta har jag fortfarande lite energi i kroppen men ska faktsikt försöka sova alldeles strax. Hur har ni haft det idag? Lika hektiskt som jag? I vilket fall som helst hoppas jag att ni varit erat bästa jag och vakar upp pigga och glada imorgon. Kramis.
Passet:
7superset - militärpress (17,5kg-20kg) + hantellyft åt sidan (5kg)
 
4set - Bänkpress (25kg-30kg)
 
5superset - Krokiga hantellyft åt sidan (5kg-6kg) + Raka, snett framåt hantellyft (5kg-6kg)
 
4set - bröstpress i cable (5kg-7,5kg)
 
4superset - axelkorss i cable (1,25kg-2,5kg) + axelrotation (4kg)
 
Plankan, 1 tabata (20x8 arbete, 10sek vila)


Mums :D

2015-08-26 // 10:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback