- När en måndagsmorgon blir bra

När en måndagsmorgon är bra då kan man nästan chansa på att hela veckan kommer att bli bra. Därför är det helt suveränt att vi har fått sovmorgon till 9.50 på måndagar för då hinner jag leva innan det är dags för allvaret. Som denna morgon, jag har hunnit med en kylig pw på 7,4km, duschat+smörja in mig och avnjutit en riktigt god och lugn frukost. Är så fruktansvärt laddad inför denna dag, dagens benpass och hela denna vecka. Ett plus är ju också att lönen kommer imorgon. Vad ser ni framemot idag eller denna vecka? Jag tror att det är viktigt att man har något som man verkligen längtar efter, för då håller man, på någon sätt, humöret uppe. Kramis.


» Ellen

Vad god din frukost såg ut! :D

2015-08-24 // 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback