- Knäckebrödsälskare

- Kvarg med banan och kanel, toppat med persika och nötter. En mängd (mer än på bilden) knäckebröd med olika skinkor samt skinkost. -
 
Lugn, skön och solig söndagsmorgon, det gillar jag! Vaknat upp helt utvilad av mig själv då solens strålar letat sig in genom fönstret. Har avnjutit en riktigt samrrig frukost och om en dryg timma ska jag cykla iväg till gymmet för ryggslakt, så laddad! Senare ikväll har min fina planerat ett dygn för oss då vi bara ska ta det lugnt, vara med varandra och inte tänka på så mycket annat. Detta behöver jag verkligen och ser så mycket framemot det, men först: svettas lite. Kramis.


supergod frukost!!

2015-08-09 // 09:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback