- Date-night

Ljus i form av ett hjärta, snacks och stjärnor. Det är några få ord som summerar denna kväll. Albin fyllde som sagt 18år igår och en del av min present var en lapp där det stod "Du ska vara på Vallarna 21.00 den 22:a Augusti!" Sagt och gjort, han kom dit. Där satt jag på en filt och väntade med choklad, pizza och frukt som vi skulle äta. Sedan låg vi på filten med våra ansikten uppåt samtidigt som stjärnorna, en efter en, ploppade upp. Personligen tycker jag att vi hade det supermysigt och jag är laddad med positiv energi, samtidigt som jag känner mig trött, så det är dags att krypa under täcket. Godnatt.


Så mysigt :D

Svar: Ja, verkligen! Det blev riktigt lyckat :)
Emilija Romaite

2015-08-23 // 09:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback