- Axellördag

Det känns lite surt att ställa klockan på en lördag men ska jag vara ärlig så tänkte jag inte ens på det. Försov mig dryga 45 minuter fast det gjorde mig inget då jag vaknade av ett sms där det stod att jag skulle få skjuts till jobbet. Sååååå skönt. Sitter just nu på gymmet och har tagit min sista tugga av min frukost. Brände av ett hej dundran pass för axlarna, för en stund sedan. Sjukt pass med grym kontakt och galen pump. Älskar att köra axlar och ska fokusera mycket på det under hösten. Nu väntas somsagt jobb i några timmar och sedan får jag se vad som händer. Njut och ta vara på den sista tiden av lovet. Träffa vänner, skratta och uppskatta livet. Kramis
Passet:
Militärpress 7set (körde några set med 17,5kg och ökade sedan till 20kg)
+
Långsamma hantellyft åt sidan 7 set (körde några set med 4kg och ökade sedan till 5kg)
 
Krokiga hantellyft åt sidan 5set (började med 4kg och ökade sedan till 5kg)
Snett raka hantellyft 5set (började med 4kg och ökade sedan till 5kg)
 
Axelrotation 4set (4kg)
+
Framåtlyft med viktplatta 4set (5kg)
 
Övning för baksidaaxlar 4set (2,5kg)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback