- Spontantripp till huvudstaden

Solen står högt på himmlen och jag vaknade upp runt 8.15 av fågelkvitter utanför fönstret. Drog mig ut på lite morognträning som bestod av 4km löpning/intervaller och sedan 3,7km pw i solen. Så otroligt härligt, önskar mig fler dagar av dessa.
 
Har precis ätit en påskbrunch tillsammans med mamma och syskon. Självklart var min standard gröt med, men utöver det serverades det målade ägg, räkröra, knäckemackor, rökt lax, jordgubbar och annat gott. Nu är jag mätt och belåten. Ska strax klä på mig och fixa lite till. Igår bestämde vi lite spotant att vi skulle åka till Stockholm för en natt på hotell för att det var så länge sedan vi gjorde något tillsammans. Sagt och gjort, snart är vi på väg! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback