- Ni är så fina, så bra

Det var så otroligt skönt att lägga sig ned igår kväll runt 21.30, med tunga ögonlock och en seg kropp. Vaknade tidigt imorse av att solens strålar letat sig in genom fönstret. Hoppade upp och tittade igenom notiserna på telefonen. Fick mig ett leende när jag såg att några av er verkligen uppmärksammar det jag skriver. Ja, jag ska på en spankalektion idag, trots påsklov. Anledningen till det är för att jag lättade vill klara mig igenom kursen då jag har svårt för spanska. Sitter nu i skrivande stund och smaskar på en fluffig vaniljgröt med banan, jordgubbar, russin och mandlar efter en härlig pw på 9km i solen. Med en film i ögonvrån ska jag borsta igenom håret och sedan ta mig mot spankalektionen. Sedan väntas ett benpass på gymmet. Längtar nästan ihjäl mig.


Hur kan du gå på lektion under ett lov? Är själv väldigt dåligt på ett ämne så jag skulle också behöva all möjlig extra lektion så att säga.
Ska du träffa läraren eller gå till skolan eller något? hhehe förklara gärna! :)

2015-04-07 // 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback