- Kaffepaus

Humöret har växlat om till något bra efter lite fina sms och glada miner i skolan. Har bockat av en redovisning i naturen och har nu ett hål fram tills spanska nationella - uppsats. Kände hur kroppen skrek efter koffein så fick med mig två tjejer från klassen att köpa lite kaffe. Nu sitter vi här i solen och pratar lite om helgens händelser. Så otroligt skönt med sol, vår och dessutom riktigt härliga tjejer!


Hmm vet att detta nog inte är så kul för dig och svara på, men vad handlade din spanska uppsats om? Alltså vad för ämnen skulle man skriva om? Språk nationella är ej obligatoriskt så lärarna i varje skola får själva skapa ett eget nationella med hjälp av andra gamla nationella prov så jag tvivlar på att vi kommer ha samma np då jag går på en skola i malmööö.. men jag går i samma år F i de :(skurs som dig och vill gärna veta "gränsen" på hur uppsatsuppgfiterna kan se ut :) Hoppas du förstår, måste även tillägg aa att jag är deifinitionen av dum på spanska och har nu

Svar: Jag får tyvärr inte berätta det. Det enda jag kan skriva till dig är att du bör träna på alla tidsformer :)
Emilija Romaite

2015-04-27 // 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback