- Idag är jag tacksam

Godmorgon tisdag. Tack för att du bjuder på ett soligt väder och värmde mig och Albin med solens varma strålar när vi var ute på en pw - 6,6km. Tack för att jag hade banan, keso, hallon och russin hemma att toppa min gröt med. Tack för livet och allt som det innebär. Tackar mig själv för att jag tror på mig själv och laddar upp inför nationella i svenska. Just idag är jag så tacksam för allt som finns i mitt liv. Ska se till att berätta det för de flesta. Lova mig att ni försöker göra detsamma? Dessutom till alla 1:or på gymnasiet → Lycka till på nationella! TIPS: Ät en banan någon timma innan. Varför? Klicka HÄR för att läsa fördelar med bananer.


Vad ärligt med PW på morgonen och frullen ser fantastiskt god ut! :)

2015-04-21 // 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback