- Idag är en bra dag, idag är jag glad

Sovit som en stock inatt men 6.30 vaknade jag med ett ryck och var extremt pigg. Hur jag än vred och vände på mig lyckades jag inte somna om. Drog på mig träningskläderna och tog mig ut på en 10,3km lång pw. ÄNTLIGEN! Ni anar inte hur mycket jag längtat. Har en riktigt härlig känsla i kroppen just nu. Stannade till på affären också för att köpa lite ingredienser då jag har hunnit med att baka raw-bollar till mammas 38års dag imorgon, yey. Dessutom fick jag med mig tre gulliga förpackningar med fruktremmar. Dvs. raw-godis utan tillsatt socker. Smaken jordgubb hamnade i min mage tillsammans med standardgröten till frukost. Nu ska jag umgås lite med mamma och sedan väntas en dag fylld med roligheter. Vad gör ni idag?


gott :D

2015-04-18 // 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback