- Frukostbuffe är bland det bästa

Söndagmorgon aka påskdagen. Snöregn utanför hotellfönstret faller ned. Vakande runt 9.00 gick ut på en kort, kort promenad på 10 minuter i parken här utanför, just för att bara kicka igång dagen lite smått. Sov så galet skönt men vaknade riktigt hungrig. Nu däremot har jag fått i mig ett par koppar kaffe, flera rundor i frukostbuffén och mängder av bananchips. Det serverades b.la fruktsallad, ekologiska riskakor, finn crisp, äggröra och divestivekex. Anar ni matkoman nu eller? Ska strax sätta oss i bilen mot Nyköping igen. Efter ett riktigt bra dygn med tre av mina favosar. Jag ska dock tillbaka hit igen runt 14.00, haha. Denna gång med Albin och hans släkt då vi ska på kryssning. Vilket ska bli otroligt mysigt. Vad är era planer för dagen? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback