- Ett otaggad pass som blev toppen

Efter fredagsfys är det fredagsmys, eller vad säger ni? När jag kom till gymmet blev det deeptalk med brudarna. När de dragit kände jag inte för att träna till en början. Fast sen hände någon. Det var som en dragkraft som drog i mig och jag blev så jäkla taggad. Skulle egentligen kört ben med Veronica men det blev ändrade planer så jag valde istället att köra ett pass med övningar jag kände för. Inget planerat och ingen press. Känner att jag borde ha ett sådant pass varje vecka för att det inte ska bli påtvingat. Ångrar verkligen inte att jag gick in på gymmet för fytusan vad bra det gick. Upptäckte även en nu favorit för rumpisen - sumomarklyft.
 
Har precis ätit massa tacos till middag och sitter i soffan med pappa, väntar på att Ilze ska hämta upp mig för lite fredagsmys med boysen. Let's få denna kväll bra och skratta lite extra!
 
Passet bestod av: 
Sumomarklyft 6set
Höftlyft 5set
Sumosquat 4set
Skivstångscurl 4set
Cablecrunches 4set
Halva fällknivar 4x15
 
Färre övningar än vanligt, flera set än vanligt och riktigt tungt, som vanligt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback