- Celsius med smak av cola

Efter ett riktigt bra, det bästa mag/axelpasset på länge med nya kombinationer av övningar, cyklade jag hem och lagade ihop en gudomlig improviserad kycklinggratäng till mig och familjen innan jag cyklade hem till min fina i vårvädret. Vi båda var riktigt trötta men innan vi somnade runt 21.30 hann vi med en mysig promenad i hamnen med kvällssolen i ansiktet. Vaknade i en kärleksfull famn imorse och gav mig av till skolan där jag sitter just nu. Har bockat av 2 av 4 lektioner. Är otroligt trött trots 9,5timmars sömn. Dessutom är det vilodag, vilket suger. Fortsätter att kämpa på med leendet på topp och hoppas på att det hjälper att knäppa en celsius. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback