- Att få veta att jag gör något bra

Tjenare alla glada, ledsna, sura, peppade och mindre peppade. Ja, hur är erat humör just nu? Mitt är på topp. Celsiusen hjälpte. Well.. En Emilija med koffein+mat i kroppen=en glad Emilija. Dessutom skiner solen och min klass är helt underbar. Har även hunnit med att klå Albin i en runda på basket, 21:an. Brukar ni köra det? Jag och Albin körde faktiskt det väldigt mycket i början av våran vänskap (?) för ja, vi var vänner ett bra tag innan vi blev tillsammans. Sitter just nu och fixar lite spännande inlägg som kommer komma upp inom en snar framtid och funderar på att ta en liten promenad. Vi får ju passa på nu när solen är framme.
Fick en kommentar om att ni gillar när jag publicerar mina pass. Åh, så glad jag blev. Ni förstår inte hur mycket jag behövde den bekräftelsen, haha. Självklart, här kommer mitt riktigt grymma pass för axlar samt mage. Träningsvärken är grov. Även i benen.
 
Axelpress 1x12 - 8kg, 1x12 - 9kg, 2x12 - 10kg
+
Axelrotation 4x12 - 4kg
 
Omvända crunches 1x20, 2x25, 1x20
 
Hantellyft åt sidan 3dropset 6kg-2kg
 
En övning för nedremagmusklerna 3x12 - 5kg, 1x12 - 2,5kg (dog)
+
Pullover-crunches 4x15 - 5kg
 
Framåtlyft med viktplatta 4x12 - 5kg
+
Stående Sidoböj med kettlebell 1x30 - 16kg, 2x30 - 20kg, 1x130 - 16kg
 
Högt roddrag 2x12 - 15kg, 2x12 - 17,5kg
 
Plankan 52sek
 
(När det är ett plus mellan två övningar innebär det att det är ett superset.) Ni får självklart prova att köra passen som jag kör. Om ni gör det så skulle det vara superkul om ni berättar om hur det kändes och vad ni tyckte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback