- A breakfast in bed with my love

- Amerikanska pannkakor med jordgubbar på tallriken. Kvarg/keso/banan toppat med hallon och jordgubbar i skålen -
 
"Kan vi inte ligga kvar i sängen hela dagen?" är det första jag frågade Albin när han slog upp sina fina, blåa ögon. Självklart sa jag godmorgon innan, men ni kanske förstår principen? Frågan blev till lag. Om vi bortser från att jag var uppe och fixade frukost till hela familjen så har vi endast legat kvar i sängen, pratat och försökt starta en film utan framgång. Känner mig så seg och trött i kroppen, dessutom känns det lite som att hormonerna spelat mig ett spratt den senaste veckan. Fast efter denna dag med vila, massa pussar och kärlek känner jag mig princip hel igen. Har ni också haft en såhär löjligt mysig dag? 
 
Nu väntas iallafall grillkväll med madre och familjen här, lite planering av veckan och möjligen en liten träff med Ilze, yey.


Gud så gott :D

2015-04-26 // 18:35:32

Mums!

2015-04-26 // 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback