- Första dagen

Godmorgon söndag! 
Under flygresan igår som varade i ca 3 timmar, hann jag läsa 50 sidor i min svenska bok innan jag däckade helt, vet inte vad som hände. Men flygresa gick bra. Sedan väntade en taxiresa i ytligare 3 timmar på krokiga vägar och utan air-condition, men vi stannade några gånger för att gå på toa och köpa glass, så det gick bra ändå! Runt 17.00 var vi äntligen framme i Ohrid, vid lägenheten vi ska bo i under veckan. Gick ut och åt lite, handlade, men sen slocknade vi, eller iallafall jag, redan 9.30.
Det är så otroligt fint här. Bilderna är inte rättvisa, för det är verkligen mycket finare i verkligheten. Lite tråkigt bara att vädret inte är på topp.
Idag då? Ja, vaknat av två mardrömmar men annars sovit i 10 timmar, vilket var väldigt skönt. Tog mig ut på en löprunda i 25 minuter för att avsluta med pw/jogg i dem små backarna här. Skönt och fin utsikt! 

Nu väntar jag på att de andra ska vakna så att vi kan käka frukost tillsammans. Ha det bra!



» sarah

finnt ställe du är på =) villket land är det

2014-09-07 // 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback