- Det rullar på

Jahapp, vad händer hos mig då? Det känns som att det enda vi gör är att sova och äta. Dock så badar vi, solar, går i en massa i affärer men också i b.la gamla stan, klarar inte av hur fint det är.
Vädret varierar vääääldigt mycket, på morgonen kan det regna, på dagen vara superfint och varmt, sen på kvällen kan det spöregna igen.

Men det vi gör mest är att ta det lugnt och äter gott eftersom att vi är på semester, dock har jag hunnit med att slänga in lite plugg och löprundor, oftast på mornarna, då är det prefekt väder, inte för varmt, inte för kallt, och sjukt fin utsikt. Imorse valde jag att springa i backarna här och det mina kärna vänner, det är inget att leka med. Såg ut som att jag duschat när jag kom hem. Hoppas att ni har det lika bra som jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback