- Bara du slog en signal

Här har det ekat tomt hela dagen, ja. Blogg.se ville alltså inte samarbeta med mig, dvs. mina inlägg har inte kommit upp. Men denna dag har gott så otroligt fort, trots att jag varit uppe på benen sedan 5.45 imorse. Packade snabbt ned det sista i väskan och försvann till gymmet där jag spenderade 60 minuter för mage och sedan 30 minuter på crosstrainern. Riktigt grym start på veckan och jag har varit helt ivrig hela dagen.
Stannade och pluggade i skolan med Clara en stund innan jag cyklade hem för att äta lite mellanmål tillsammans med Ilze. Senare insåg vi att det var fins väder ute, så vi har cyklat runt i Nyköping och fotat lite, gosi. 
För tillfället väntar jag på Ilze igen, då vi ska ta tag i lite plugg. Hoppas att ni haft en toppendag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback