- 3/9

Igår hade jag tänkt ta en promenad efter middagen som blev en jäkla massa kycklingfilé med grönsaker. Men den tanken ändrades när jag fick ett sms av Putte, Ilzes pappa om att hon låg på akuten efter att hästen slängt av henne. Så det blev en rush på cykeln till akuten där jag satt tillsammans med Ilze och Putte från 19.00-23.30. Har ni någonsin sett eran bästa vän ha så ont och må så dåligt och ni kan inte göra något? Det är hemskt.
 Fick iallafall lagom mycket sömn inatt, vaknade inte så jättetrött men jag är ganska seg. Fixade iordning banan/äggvitegröt, toppat med hallon och plommon. Riktigt gott, då det var väldigt länge sedan.Har precis haft dagens första lektion och ska strax ha min allra första ekonomilektion, det blir spännande.


Nej men gud, stackare! Hoppas hon är ok! Kram

2014-09-03 // 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback