- Vet inte riktigt vad som kommer att hända

- Havregrynsgröt kokat m. 2dl osötad mandelmjölk och 1/2dl äggvita. Grönt te. Valnötsbröd med kokt skinka -
 
Godmorgon onsdag och havla veckan är snart över. Förbereder mig mentalt inför veckans längsta skoldag, men det ska nog gå bra med lite pepp från Albin igår, en god natts sömn och en stor frukost på det. Känns så himla svårt att gå upp när det fortfarande är mörkt ute, fattar inte riktigt hur jag orkar gå upp tidigare de dagar jag tränar på morgonen? haha. 
Idag har jag inte bestämt mig för hur eller vad jag ska träna, antingen kondition eller något gruppass, vill gärna pova det nyöppnade gymmet på Rosvalla, så det är kanske det jag ska göra, vi får se helt enkelt. Nu slänger vi på ett leende och äger denna dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback