- Utnyttjar min sovmorgon

-Glutenfri havregrynsgröt med äggvita och kanel, toppat med äpple och hallon. Finn crisp med skinka och en halv röd grapefrukt-
När jag lagt mig igår (runt 20.00, haha) hörde Albin av sig och frågade om vi skulle ses en stund. Han kom hit och det slutade men att han sov kvar. Därför valde jag också bort dagens morgonträning och utnyttjade min sovmorgon för första gången, hehe. Vaknade upp bredvid Albin och har nu gjort mig i ordning, ätit frukost och duschat, men han sover dock fortfarande.
Går till 15.00 idag, så tar mitt ryggpass efter skolan istället, så det är nice. Har ni några planer för dagen? Hoppas iallafall att den blir toppenbra!


Så gott..

2014-10-07 // 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback