- Trodde att det var lördag

Hoppas att ni mår bra och vaknade upp med ett leende. Det gjorde jag, trots att jag blev förvånad över att klockan ringde. Hade drömt något och trodde faktiskt att det var lördag. Men icke, två dagar kvar på veckan. Vilodag idag, rätt behövligt då jag känner mig helt slut i kroppen, på ett bra sätt.
Hade tänkt att titta på senaste pretty little liars avsnittet samtidigt som jag åt frukost, men fick inte igång det så satt istället och bara njöt av min (nu) standart havregrynsgröt, som är tillagad på:
 
1dl glutenfri havregryn
2dl osötad mandelmjölk
salt
1 äggvita
Idag toppade jag med äpple, keso och kanel. Till det blev det även några finn crisp med skinka, är helt beroende av det. Måste sluta!
 
Egentligen har jag en kort skoldag som börjar med styrketräningsteori och slutar runt 14.20, men om det är hanledning i spanska så går jag ända till 15.30, vi får se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback