- Härliga lördag, nu kör vi!

Igår skrev jag jag att jag har massa planerat. Det första som stod på listan var att försöka sova ut, lyckades väl delvis då jag vaknade 9.15 och hade sovit i 10timmar. Fixade i ordning kesoplättar till frukost och fortsatte till gymmet för 60min mage + 30 minuter på crosstrainern. När jag var klar bad en farbror mig att ta ut hörlurarna, han sprang på löpbandet snett bakom mig och sa: "Jäklar vilket tempo, var imponerad jag blir, bra jobbat!" och detta gjorde min dag ännu bättre.
Strax ska jag, mamma och mina syskon åka till ett ny-öppnat lunchställe, sedan troligtvis köpa min dator och ikväll spenderar jag min tid hemma hos Daniel med massa folk. Hoppas att ni vaknat med ett bra humör och att det håller sig hela dagen.


Härligt! Hoppas du får en fin helg! :)

2014-10-04 // 12:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback