- Fullspäckat

Godmorgon bästa ni, hoppas humöret håller sig uppe trots vädret. Jag har sovit ut riktigt bra men det var segt att ta sig upp när klockan gick igång 6.30. Börjar denna skoldag med ett pass på hälsomagasinet, spinning, om jag inte minns fel. Jag har aldrig provat på spinning så det blir väl kul. Ska checka av timmarna i skolan som b.la innehåller en rättegång och hanledning i spanska. Får se om jag hinenr svänga förbi gymmet också eftersom att jag ska fixa lite grejs ikväll.
 
Sitter för tillfället och dricker min kopp te som jag inte drack upp underfrukosten som bestod utav hallonproteinfluff, röd grapefrukt och finn crisp med sallad och rädisor. Älskar hur man kan variera proteinfluffet i smaken, även hur mättande det är. Nej, nu ska jag packa väskan. Ha en toppendag!
Hallonproteinfluff:
3 äggvitor/1 dl äggvita
1 mogen mosad banan
1,5 dl hallon
1,5 dl naturell kvarg
kokos
 
Hur gör du?
- Vispa äggvitorna tills de stelnar, du ska kunna vända bunken över huvudet utan att det rinner ut.
- Mosa bananen i en annan skål och blanda med kvarg och hallon, helst tinade.
- Blanda samman allt försiktigt och ställ in i frysen 35-40 minuter.


Hejsan!
Jag har en fråga om hur ofta du tvättar håret med tanke på hur mycket du tränar, tvättar du det varje gång efter du tränar och innan skoöan och så? Eller hur gör du?
Kram

2014-10-09 // 07:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback