- Att hjälpa till skadar aldrig

Tröttnade på att bara ligga i sängen och glo på serier. Syskonen hade inte vaknat än, så jag fixade iordning amerikanska pannkakor till dem, igen. Hehe. Hjälpte även Silvija med matten när hon vaknat och städade lite lådor i köket. Sen var det dags för lunch för min del. Rester från gårdagens tomatsoppa och en stor laxsallad är vad som slank ned i min lilla mage, satt fint!
 
Om någon timma ska jag iväg på synundersökning till körkortstillståndet. Men innan det ska jag städa båda våra badrum. En ganska effektiv dag ändå, men hyfsat mycket gjort. Jag gillar att hjälpa till hemma, det känns som att man lägger för mycket ansvar på mamma/pappa annars. Speciellt nu på lovet när de jobbar samt blir trötta och jag inte ens går i skolan, utan kan vara hemma och sova, om jag känner för det. 
 


Vilken lyx att få amerikanska pannkakor när man vaknar, jag vill också vara ditt syskon, haha!

2014-10-27 // 12:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback