- Taggad på en ny vecka

Hade en mys-lunch på Rhodos. Åt ett kycklingspett samt en vegitariskspett med sallad. Äter oftast det när vi är där och det är så otroligt gott. Mätta och belåtna drog vi oss hemåt igen för att packa. Jag cyklade iväg till gymmet där jag och Ilze körde igenom ett magpass som till en början gick bra men blev lite segt i slutet då vi tappade fokus. 
Har landat hemma hos mamma och ätit en god middag samt berättat om hela min vecka för henne. Har även hunnit med att lära mig "Happy home" på piano. Det är så kul att kunna sjunga och spela piano samtidigt.
Ska nu fixa lite inlägg till bloggen, planera veckan och plugga lite.
 
Har ni haft en mysig farsdag? Eller en trevlig lördag? Vad har ni hittat på? Tell me!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback