- Så trött och träningsvärk överallt.

Åt middag tillsammans med mamma, Jörgen och mina syskon samt Jacob igår. Men gick sedan över till Albin där vi spelade FIFA och sedan tittade på "If I stay." hihi, nya favofilmen. Somnade även där. Hade planer på att försöka sova länge idag också, gick väl sådär. Vaknade runt 9.00 och har vaknat till och från hela natten, tror inte att Albin sov så mycket heller, då jag rörde mig för mycket. Så efter att vi ätit frukost, la vi oss för att vila men båda råkade somna igen.
Nu är jag precis hemkommen från stan. Lämnade in ett par trasiga skor och köpte mig ett skal. Känner för tillfället att jag inte orkar göra något alls, med träningsvärk i hela kroppen och är fortfarande trött. Men ska packa lite och sedan åka hem till pappa. Hoppas att ni har en skön söndag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback