- Pluggdejt

Lyckoruset i kroppen sitter kvar än idag. Har skrattat otroligt mycket och varit allmänt glad. Jag tror att detta beror på att jag har en så otroligt bra klass. Bockade av tre snabba lektioner och fortsatte vidare till gymmet. Dock så hade Tilda blivit sjuk, tyvärr, så fick utföra passet själv. Däremot var det flera från min klass där samtidigt, så helt ensam var jag inte.
Passet jag körde idag fick jag av Roj. Kommer ni ihåg att jag tränade med honom på höstlovet? Iallafall, fick passet av honom. Det var så jäkla tungt, äckligt och svettigt, men samtidigt otroligt kul med variation. Svettades som en galning och skakade som aldrig förr. 
 
Har nu duschat lite snabbt och ätit lite rester till middag. Sitter på bussen på väg till Albin för en pluggdejt då han har prov och jag har en idrottsanläggning. 
La ni märke till att jag matchade ihop mitt energiarmband lite snyggt med questbaren? Som förövrigt vad galet god!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback