- Godmorgon världen

Fredag idag och min dag ser aktiv ut. Har sovmorgon idag och valde faktiskt att ta en sovmorgon, istället för att träna. Riktigt skönt för nu är jag otroligt pigg. Vakade upp till en jättefin utsikt nu på morgonen, himmlen var magisk, syns dock inte bra på bild, tyvärr..
Om drygt 55 minuter ska jag möta upp Elin och vi ska cykla upp till sporthallen vi ska vara i, under 1,5h får vi välja en aktivitet vi vill utföra, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra, hehe. 
Efter det har vi en lektion och sen drar jag mig mot gymmet för mage+kondition, längtar. Älskar atmosfären inne på gymmet, som mitt tredje (?) hem.
 
Hoppas att ni har en toppendag, glömt inte att le, det är ju ändå fredag!
 
Just det, min frukost. Det som ser ut som äggröra skulle egentligen vara kvargplättar. Fula men lika goda som vanligt. Mamma hade även köpt osötat råg- och muslibröd från Freis, så otroligt gott. Så några skivor av det blev det också!


Godmorgon :) hoppas du får en bra dag!

2014-11-28 // 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback