- Fluffeli fluff gröt.

Igår hade jag så svårt för att somna. Låg och vände och vred på mig. Varför? Jag kom och tänka på massa saker jag saknade. Så jag låg där, i min stora säng, i mitt halvstora rum, i vår stora lägenhet, själv, och saknade olika personer, perioder och upplevelser. B.la tänkte jag massa på USA-resan jag var på i somras. Just igår, saknade jag den riktigt mycket.
 
Men trots det är jag idag pigg och utvilad, då jag ändå sovit bra. Har precis ätit en riktigt god och fluffig gröt. Konsistensen var annorlunda och gjorde den därför mycket godare samt intressantare än vanligt. Ska strax gå ned i tvättstugan för att ta med mina träningskläder, då jag börjar skoldagen med idrott. Wihooo!
Efter skolan har jag planerat med Tilda att vi ska köra ett ben-pass. Känns lite som att det är fredag/lördag, då jag brukar köra ben då. Men eftersom att jag kände för att köra ben idag och har utvecklingssamtal imorgon, så passade det riktigt bra.
Nu måste jag sätta fart, men jag vill önska er en riktigt bra dag med massa skratt och få mycket gjort!
Hur gör du?
- Blanda 1dl fibergryn med salt och 2dl mandelmjölk.
-Ställ in i micron i 4minuter på högsta effekt, men ta ut efter 2 och blanda lite. 
- Vispa under tiden en äggvita hårt, så att du kan ha bunken över huvudet utan att det rinner ut.
- Blanda sedan ned äggvitan i gröten. Toppa med ett päron och lite kanel, så smakar det riktigt bra!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback