- Det gick ju ändå rätt så bra

Satt mig för första gången i mitt liv bakom ratten. Det gick faktiskt oväntat bra och jag tyckte att det var riktigt roligt. Dock så fick en man och hans son, sig ett gott skratt i början. Fick iallafall prova på att växla, bromsa, svänga och ja, you name it. Detta ska nog gå bra ska ni se.
Albin kom förbi en sväng, fick honom att pyssla med mig lite smått och sedan tog vi en sväng till ica då jag tänkte baka, men tar det imorgon istället, om jag känner för't dvs.
 
Nu är jag precis hemkommen från bion. Jag och Ilze var och tittade på Hunger Games 3 del1. Kan inte beskriva hur bra den var. Måste säga att den faktiskt var bättre än de andra filmerna. Nu längtar jag nästan till den andra delen. Vet dock inte när den kommer ut?
Hoppas att ni har haft en riktigt härlig lördag med mycket skratt och många lärdomar. Jag ska kika runt efter lite julklappar och sen ska jag krypa under täcket och ladda upp inför en ny dag. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback