- Closer everyday

Vaknade upp imorse med träningsvärk i hela magen samt hela överkroppen förutom ryggen. Men det är skönt, och senare ska ryggen ändå få sig en omgång, då där blir det löst.
Igårnatt och inatt har jag sovit så djupt och länge, nästan för djupt då det är svårt att höra alarmet, haha. Även idag tog jag mig ut på en pw. Luften var exakt så som jag gillar det. Så jag gick där med musik i öronen och djupt i mina tankar. 
Fixade en frukost, som även idag var enkel. (Kvarg blandat med funlight och kanel. Idag toppat med äpple och jordnötssmör. På sidan åt jag en skiva valnötsbröd med bladspenat och några mandlar.) Älskar dock denna frukost, så det är inga problem.
Ska bocka av några timmar i skolan nu och sedan besöka gymmet. Hoppas att ni får en toppen dag. Puss hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback